Flowbot voor kappers

Bijna iedereen heeft wel eens een kapper bezocht. Tegenwoordig staat het uiterlijk hoog in het vandaal, hier hoort de kapper ook bij. In elke stad zijn wel een kappers te vinden. Deze kunnen toegankelijk zijn voor iedereen of de kappers hebben zich gespecialiseerd in een bepaalde soort knippen. Zo heb je kappers die gespecialiseerd zijn in het knippen van mannen of kappers die zich focussen op het knippen van krullen. Op deze manier kan iedereen een kapper vinden die bij hem of haar past. Sinds de coronacrisis zijn ook veel mensen overgestapt naar een thuiskapper. Dit zijn kappers die bij je thuiskomen om te knippen, veel mensen vinden dit ook een fijne manier om gebruik te maken van een kapper.

Wat is flowbot?

Klanten kunnen als zij vragen of advies willen gebruik maken van een flowbot. Deze kunnen kappers integreren op hun website. Hun klanten stellen een vraag aan de flowbot waarna de flowbot klanten naar het juiste kanaal verwijst. Als de flowbot genoeg informatie heeft kan deze direct antwoord geven als dit niet het geval is kan de flowbot verschillende vragen stellen om zo tot het juiste antwoord te komen. Komt de flowbot er echt niet uit worden de chatspecialisten van chatkracht ingeschakeld. Zij kunnen de klant verder helpen om tot het juiste antwoord of advies te komen.

Toegevoegde waarde van een flowbot

De kappers kunnen de flowbot helemaal naar eigen wens inrichten. Zij kunnen de flowbot laten aansluiten op hun eigen website, waardoor het een geheel wordt. Klanten kunnen doormiddel van een flowbot direct hun vragen stellen en hoeven niet te wachten op antwoord via de mail of telefoon op deze manier vergroot je de klanttevredenheid van de klanten. Ook wordt een deel van de klantenservice overgenomen. Er blijft op deze manier dus tijd over voor andere werkzaamheden.